Konečně mám taky tašku... ;-)

05.11.2011 20:16

...dlouho jsem neměla jasnou představu o tom, jak by měla vypadat moje "nová" kabeluška :-) No a ve čtvrtek si jdu takhle po schodech (po tom, co jsem zažehla jiskru v domácím krbu...teda vlastně kotli :o) ) a najednou se to stalo...

...momentální vnuknutí...nápad a prostě jsem hned musela jít...nakreslit, střihnout a ušít ;-)

Je to moje úplně první taška, která je JEN z mojí hlavy (samozřejmě jsem využila to, co jsem se naučila od Bellet), ale poprvé jsem šila naprosto bez návodu a světe div se...proháněla své mozkové buňky, aby úplně nezakrněly :-P

Určitě se nějaké "mušky" zase najdou, ale mě to nevadí, protože je MOJE a jsem na ní pyšná =o)

Zase se musím vrátit k tomu, že kdyby mi někdo před půl rokem řekl, že ušiju kabelku podle svých představ a zdrojem mi bude moje fantazie, tak se od srdce zasměju :-D

Kdyby mi před rokem někdo řekl, že si koupím šicí stroj a naprosto podlehnu šicí a látkové vášni....tak mu řeknu, že je praštěnej....

...no a rok se s rokem sešel (téměř) a MOJE první kabelka spatřila světlo světa ;o)

Je ušitá ze smetanové koženky v kombinaci s látkou...a na fotkách ten záševek na předním díle vypadá divně, ale není ;-)